Методична робота

Створюємо інтегровані уроки: правила, які стануть вам у пригоді

Інтегровані уроки стають усе більш популярними. І не дарма. Адже вони сприяють розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, мотивують їх пізнавати природу явищ, які вивчаються, розвивають вміння бачити причиново-наслідкові зв’язки. Нестандартні форми роботи, які зазвичай використовуються на інтегрованих уроках, стимулюють увагу школярів, знімають втому та психологічне напруження. Крім того, проведення таких занять допомагає ще більше зацікавити дітей навчанням. Усе це – завдяки динамічній роботі, різноманітності способів подання інформації та застосуванню інтерактивних технологій.
Проте організація та проведення інтегрованих уроків – це досить непроста справа. Адже вчителю необхідно не лише бути висококласним фахівцем у своїй галузі, а й мати ґрунтовні знання з дисциплін, які інтегруються з основним предметом. Крім того, якісний інтегрований урок – зазвичай складний за своєю структурою, а головне – змістом. Його проведення потребує не просто схеми чи плану-конспекту, а добре продуманого сценарію. Бо тут задіяні кілька суб’єктів пізнання, використовується часто дуже різний матеріал та методи навчання.
Для того, щоб полегшити процес підготовки таких креативних і дієвих уроків, ми пропонуємо 8 правил, які неодмінно вам допоможуть.
1. Не бійтеся експериментувати
Не треба боятись експериментувати. Варто намагатися інтегрувати не лише споріднені дисципліни (фізику та хімію, історію та літературу), але й, на перший погляд, досить відмінні предмети – історію та математику, фізику та іноземну мову. Головне завдання вчителя – усвідомлювати реальну мету проведення таких уроків (насамперед, для зацікавлення дітей і підвищення їхнього інтелектуального рівня, а не «для протоколу»).
2. Дізнайтеся думку дітей
Не варто впроваджувати інтегроване навчання автократичними методами, ставлячи дітей перед фактом. Краще запитати, які теми вони хочуть розглянути детальніше чи з якими навчальними дисциплінами вони б хотіли спробувати поєднати ваш предмет. Таким чином ви покажете, що думка школярів важлива для вас, а це, у свою чергу, покращить комунікацію з дітьми. Крім того, школярі неодмінно будуть виявляти цікавість та активність, адже це і їхня заслуга. Та не варто забувати, що основне завдання комбінованого уроку – навчати, а не розважатися.
3. Порадьтеся з колегами
Ефективне впровадження принципів інтеграції шкільних предметів просто неможливе без ефективної комунікації між учителями. Лише вона допоможе знайти точки перетину, цікаві та актуальні теми і дозволить створити надзвичайно ефективні механізми для всебічного вивчення певних понять, явищ тощо.
Крім того, взаємодія з колегами сприяє успішній координації дій. Наприклад, за потреби об’єднати кілька уроків поспіль в одному класі. Це дозволить оптимізувати витрати часу і забезпечити максимально ефективне засвоєння навчального матеріалу. Крім того, ви зможете проводити якісні заняття, не сповільнюючи темпу.
4. Поясніть дітям, навіщо це потрібно
Детально розкажіть школярам про мету проведення інтегрованих уроків. Бо така дієва форма роботи не повинна сприйматися школярами як просте урізноманітнення навчального процесу. Вони повинні зрозуміти, яку практичну користь можна отримати під час таких уроків. Крім того, школярі мають відчувати власну причетність до планування і проведення занять.
5. Зверніться до дирекції школи
Для досягнення успіху в створенні інтегрованого уроку необхідно знайти порозуміння з дирекцією школи. Це дозволить почуватися досить вільно під час підготовки, не обмежуючи своїх планів і можливостей. Так, на уроці можна буде об’єднувати не просто кілька навчальних дисциплін, але й працювати одночасно з кількома класами на декількох уроках поспіль.
6. Об’єднайте зусилля
Успішна інтеграція просто неможлива без об’єднання зусиль усіх учасників навчального процесу. Розуміти її мету, докладати максимум зусиль під час підготовки та проведення мають усі: і педагог-інтегратор, і колеги-вчителі, і учні. Крім того, такі форми роботи потребують чіткого та продуманого планування.
7. Застосовуйте сучасні технології
Інтернет і мультимедійні технології дозволяють підняти навчання на якісно новий рівень. Вони зроблять інтегрований урок більш наочним та інтерактивним, що неодмінно зацікавить дітей. Дізнатися більше про корисні ресурси для створення інтегрованих уроків ви зможете у статті.
8. Намагайтеся «Ловити момент»
Спробуйте письмово фіксувати найбільш дієві форми роботи, теми та комбінації навчальних предметів. Адже це стимулюватиме зацікавленість учнів, яка є одним із найважливіших чинників, що впливають на дієвість роботи вчителя. Потрібно намагатися тримати в тонусі весь клас, змінювати форми роботи, постійно чергувати теорію з практикою. Крім того, варто пам’ятати про різноманітність, постійно пробувати щось нове, пам’ятаючи, що навчання має бути не лише яскравим, але й ефективним.
Також пропонуємо вам добірку розробок із Бібліотеки «На Урок», якими поділилися ваші колеги. Ці матеріали неодмінно стануть вам у пригоді та надихнуть на створення власних інтегрованих уроків.
Тема: Інтегрований урок математики та історії рідного міста 5 клас з теми «Рівняння»Автор: Хоботня Людмила ЛеонідівнаПро матеріал: Розробка складається з презентації й текстового документу з домашнім завданням. Матеріал є прикладом успішного поєднання математики та історії рідного краю (відомостей про визначні місця Чернігова) і використання інтерактивних методів навчання (QR-кодів). Робота неодмінно надихне вас на створення власного інтегрованого уроку.

Тема: Інтегрований урок «Заочна подорож до зоопарку»Автор: Довженко ЛюдмилаПро матеріал: План-конспект уроку допоможе провести цікавий інтегрований урок для першого класу. Авторка поєднала вивчення математики з елементами читання і предметом «Я досліджую світ». Робота учнів спирається як на теоретичні знання з навчальних предметів, так і на їхній життєвий досвід та любов до тварин.

Тема: Інтегрований урок з інформатики та літературного читання 4 класАвтор: Білодід Тетяна ЛеонідівнаПро матеріал: Матеріал інтегрованого уроку дозволить вчителю початкових класів успішно поєднати вивчення української літератури із розвитком навичок роботи з текстами на комп’ютері. Розробка передбачає низку мовленнєвих активностей та практичних вправ, які допоможуть залучити до роботи кожного учня.

Тема: Урок інтегрований «Вода – джерело життя»Автор: Фролова Ольга МиколаївнаПро матеріал: Розробка допоможе вчителю англійської мови провести цікаве та пізнавальне заняття про цінність води у житті людини. Під час проведення уроку завдяки мовленнєвим вправам школярі зможуть удосконалити знання щодо використання означеного артикля «the», узагальнити граматичний матеріал.

Тема: Інтегрований урок у 7 класі «Пейзаж у реалістичному виконанні.Автор: Коцюрба Ірина АндріївнаПро матеріал: Матеріал допоможе вчителю розширити знання учнів про жанр пейзажу, дозволить детальніше зрозуміти закони перспективи та композиції. Поєднання елементів літератури, музики та художнього мистецтва допоможе успішно розкрити красу місячної ночі. Також школярі продовжать розвивати почуття прекрасного, уяву, фантазію, бажання творчо підходити до зображення пейзажу.

Тема: Презентація відкритого бінарного уроку: «Lina Kostenko – the famous Ukrainian artist»Автор: Chernetska MyroslavaПро матеріал: Презентація містить матеріали до відкритого бінарного уроку з англійської мови та української літератури для учнів 7 класу. Цей інтегрований урок є підсумковим заняттям з англійської мови (підручник Next Move 3, видавництво Pearson). Розробка дозволяє якісно поєднати вивчення іноземної мови та ознайомлення із життям і творчим доробком видатної українки – Ліни Костенко.

Тема: Розробка інтегрованого уроку з біології та географії «Загадкова Австралія»Автор: Волкова ЛідіяПро матеріал: Інтегрований урок передбачає ознайомлення школярів із цікавим та незвичайним континентом – Австралією. Діти зможуть розглянути його географічне положення, унікальний рослинний і тваринний світ. Робота передбачає демонстрацію відеофрагментів, тестову перевірку знань, роботу з картою тощо.

Тема: Інтегрований урок-проект «Євразія – найбільший материк. Рослинний і тваринний світ Євразії. Різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач на рух»Автор: Антонова Марина ІгорівнаПро матеріал: Розробка допоможе учням успішно оволодіти знаннями про материк Євразія (його територію, населення, рослинний і тваринний світ, політичну карту). Крім того, школярі обміркують головні проблеми забруднення довкілля і техногенного впливу на нього людини. Завдяки інтеграції математики і природознавства можна успішно удосконалювати навички роботи учнів з інформацією, вміння будувати докладні розповіді та виступати публічно.

Тема: Інтегрований урок «Безпека школяра»Автор: Куницька НадіяПро матеріал: Матеріал уроку поєднує курси «Права дитини» (варіативна частина) та «Основи здоров’я», що дозволяє закріпити знання учнів щодо прав дитини і правил безпечної поведінки у різних ситуаціях. Школярі продовжать формувати уявлення про надзвичайні ситуації та законодавчі аспекти дитячої праці. Крім того, учні розвиватимуть навички безпечної поведінки у повсякденному житті, на дорозі, під час канікул.


Сертифікати Методичного порталу. Умови, правила та порядок замовлення
metodportal.com
 ЯКЩО У ВАС АТЕСТАЦІЯ І ВАМ НЕОБХІДНО ОПУБЛІКУВАТИ ВЛАСНІ МАТЕРІАЛИ В ІНТЕРНЕТІ, ТО СТВОРЮЙТЕ ПУБЛІКАЦІЇ ТА ЗАМОВЛЯЙТЕ СЕРТИФІКАТИ НА Методичному порталі ®
Детальніше на http://metodportal.com/node/4697 або пишіть повідомлення
Сертифікат підтверджує публікацію матеріалу, що відповідає наступним умовам:
- Дії користувача, що розмістив матеріал, не порушують Закон України «Про авторські та суміжні права» та законодавство України про інтелектуальну власність.
- Матеріал відповідає тематиці сайту.
- Матеріал розміщено безпосередньо на Методичному порталі (на домені і субдоменах http://metodportal.com). Сертифікат не видається на матеріал, розміщений на іншому сайті або файлообмінному ресурсі.
- Користувач, що розмістив матеріал, несе повну відповідальність за дотримання чинного законодавства. Редакція Методичного порталу не перевіряє і не підтверджує правомірність розміщення матеріалів.
Варіанти замовлення сертифікату
1. Електронний (безкоштовний) варіант сертифікату – заповнений бланк сертифікату без печатки і підпису, розміщений на веб-сторінці, доступний для перегляду, копіювання, друку безпосередньо після замовлення (публікації).
http://metodportal.com/sertif/reestr-e — реєстр електронних версій сертифікатів
2. Друкований (платний) варіант сертифікату - сертифікат з підписом і печаткою редакції «Методичного порталу». Надсилається на адресу замовника (автора) Укрпоштою. http://metodportal.com/sertif/reestr-p – реєстр друкованих версій сертифікатів
Порядок замовлення сертифіката
1. Створити матеріал типу «Стаття, урок». Уважно заповнити всі поля (поля «Назва» та «Автор» будуть безпосередньо перенесені на бланк сертифікату). В поле «Зміст» додати анотацію до роботи. Приєднати файл з матеріалом
2. Підтвердити своє авторство та обрати варіант сертифікату
3. Натиснувши кнопку «Зберегти», опублікувати свою роботу
4. Перейти в свій акаунт і впевнитися, що правильно заповнені поля «Прізвище, ім'я, по батькові» та «Повна поштова адреса» (ці дані будуть скопійовані на поштовий конверт для надсилання сертифікату Укрпоштою)
Вартість послуг з виготовлення друкованої версії сертифіката (враховуючи доставку рекомендованим листом Укрпоштою) становить 60 гривень
1 сертифікат 60грн.
2 сертифікати 120грн
3 сертифікати 180грн

Комунікативно-культорологічний підхід 
до вивчення іноземної мови


Сьогодення не пропонує особистості легких шляхів інтеграції в соціальну систему, а неспинний суспільний розвиток потребує постійного пристосування, адаптації до нових умов.

Якщо до недавнього часу першочерговим та основним завданням методики навчання іноземних мов вважали формування комунікативних навичок, то нині метою стає оволодіння культурологічною компетенцією на основі сформованих комунікативних навичок. Треба зауважити, що існують навички, які завжди стануть у нагоді та допоможуть вижити у цьому світі. Це — знання іноземних мов, вміння спілкуватися і брати учать у переговорних процесах, розуміння та шанобливе ставлення до культури інших народів.

В умовах глобалізації без знання культурних норм, без володіння іноземними мовами, молода людина може довгий час залишатися пасивною, неспроможною реалізувати свій потенціал. Комунікативно-культурологічна концепція навчання ґрунтується на ідеї взаємопов’язаного вивчення мови і культури, що передбачає формування не лише мовленнєвих компетенцій, а й комунікативно-культурологічної, яка стає стратегією і основною метою вивчення іноземних мов.
Ефективним джерелом  у формуванні культорологічної компетентності стане для вчителя періодика іноземною мовою, яку в наш час досить легко знайти та завантажити зі сторінок Інтернету. До вашої уваги пропонуються цікаві матеріали. 


 Звіт

про роботу літніх мовних таборів,

які працювали у школах Зимнівської сільської ради

 Ураховуючи роль іноземної мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню ,ставлячи за мету показати дітям інший, відмінний від шкільного стиль викладання та практичне використання англійської мови в різних життєвих ситуаціях та на виконання указу Президента України  №641/2015 в школах І-ІІІ та І-ІІ ступенів Зимнівської сільської ради було організовано роботу літніх мовних таборів.   З цією метою було підібрано відповідні напрямки діяльності для дітей різних вікових категорій та з різним рівнем знань іноземної мови,складено плани роботи та визначено тематичні дні. Програми таборів були побудовані таким чином, аби створити якомога ефективніше англомовне середовище протягом всього часу перебування дітей в таборі.  Використання роботи над проектами, допомогло розвивати в учнів різноманітні освітні та життєві компетенції. Працюючи в групах, виконуючи практичні завдання, діти експериментували, ризикували, вчилися робити висновки і використовувати їх у творчому проектному середовищі.

На базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей» с.Зимне з 29 травня по    16 червня поточного року працював пришкільний мовний табір відпочинку з денним перебуванням “ KIDSclub ”, у якому відпочивали, оздоровлювались та цікаво навчались 25  вихованців та співпрацювали із волонтером із Єгипту Ейею Еларіф за сприяння організації Goglobal, GoCamp, під керівництвом чителя англійської мови Жаловаги Г.В.

У таборі працювали чотири загони(групи):  «Ice -cream», «Crazy ducks», “Fox” та «Crazy».  Кожний загін мав девіз та свою власну речівку. Стіннівка загону також пов’язана з вибраною назвою.  Діти з великим бажанням працювали над іміджем свого загону. Ця робота сприяла мобілізації та згуртуванню, усвідомленню розуміння однієї команди. Через невимушену обстановку, комфортні умови для відпочинку в таборі створювалося іншомовне середовище. В учнів розвивалися мовленнєві компетентності. Мета мовного табору полягала у наступному:

-забезпечення повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, виховної, оздоровчої роботи з дітьми під час літніх канікул;

-створення іншомовного середовища;

-виховання бажання вчитися.

НВК с.Зимне працювали за програмою STEAM , яка демонструє новий начальний підхід, в якому наука, технології, інженерія, мистецтво і математика використовуються як відправний пункт до розвитку цікавості, діалогу та критичного мислення учнів. Це – інноватор, просвітитель, лідер, людина, яка здатна вчитися протягом життя.  

Використання цієї програми, допомогло розвивати в учнів різноманітні освітіні та життєві компетенції. Працюючи в групах, виконуючи практичні завдання, діти експериментували, ризикували, вчилися робити висновки і використовувати їх у творчому проектному середовищі.

Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі базувалася на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягала у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи.

У кожній групі з великим задоволенням працювали вожаті- волонтери — студенти педагогічного коледжу ім.А.Ю.Кримського та волонтер Ейя, яка співпрацювала із учнями та практикувала їх в розвитку комунікативних навичок.

Художнє оформлення приміщень табору створювало атмосферу відпочинку та творчості, а тому цьому питанню приділялась значна увага.

На загальному стенді надавалась інформація щодо назви табору та загонів, режиму дня,  плану роботи та щоденного плану. Біля робочих місць загонів були розміщені їх плакати із назвами груп, речівками, девізами та емблемою—кожна група поряд із емблемою табору створювала власну.

Табір працював за наступним режимом, який поєднував навчання із активним відпочинком та спортивними вправами.

9.00-9.15-- Greetings. Ice-breakers

9.15-10.15--Time of science

10.15-11.00  --Games’ hour

11.00- 11.20--Lunch

11.20-12.00  --Camp’s Crafts

12.00- 12.50--M&D (Music and Dance)

12.50-13.00  --My case (I put in my case…)

Перший тиждень учні працювали над проектом «Science makes our life easier»— Створення і представлення відео досліджень за тиждень, як наука допомагає людині у житті.

29.05 – відкриття табору, ознайомлення із програмою та темами тижнів

Створення плакатів груп, речівок та емблем, розучування пісні привітання та флешмобу.

30.05—наш чистий світ, наше здоров’я,  алергени, створення проекту (плакату) «Що забруднює наше життя» із сміття та речей, які оточують нас щодня навколо школи. Яка наука може це змінити і як?

31.05—роботи у нашому житті, знайомство із наукою робототехнікою. Створення машинки прибиральника—із моторчика, батарейки, зубні щітки, кришки та пластикової пляшки. Машинка з пластикової пляшки з вітрячком (відео). Постери—електронна безпека—ознайомлення та захист одного із постерів. Створення власного за прикладом.

1.06—День дітей. День квестів (математичних). Sea battle, квест.

2.06—CSI day. Знайомство із поняттям відбитків пальців та використанням цього у роботі поліції.  Складання каталогу відбитків пальців та порівняння характерів людей за їх відбитками. Гра—Хто злочинець.

Підсумок тижня роботи над проектом—представлення відео загонів.

Наступний тиждень був присвячений темі «Smart and clean place to live». Підсумком якого було створення і представлення моделей-малюнків планет Сонячної системи, її мешканців та моделей будинків із підручних матеріалів разом із оточуючими рослинами (в горщиках).

6.06Space: stars and Planets. Kосмос. Планетарій власними руками.

7.06— Citizens of the Universe. Виготовлення іграшок з паперу—Майбутні мешканці Всесвіту. Складання казки, історії та її інсценізація в «Ляльковому театрі».

8.06— Surrounding world. Похід в ліс, змагання, збирання матеріалів для проекту.

9.06— Dream house. будуємо дім мрії (з картонних коробок, паперу та пластикових пляшок)

Третій тиждень  був приурочений розвитку естетичних компетентностей учнів. Ми працювали над проектом «Talented childrensuccessful country», підсумком якого став концерт «Х-фактор», де учні демонстрували виставку картин  «Картинна галерея», фільм «Дружба», відбувалися змагання із танцю та співів.

12.06—We are artists. Ми –митці. Похід до музею, обговорення і аналіз творів мистецтва, створення копії картини на асфальті.

13.06—Lets create the film. Фільм своїми руками –«Що таке дружба»

14.06—Handmade. Створення карти України із  кольорового паперу, тканини, ниток.

15.06—Ukrainian talents. Подорож Україною та її талантами. Учні у групах повинні представити одну із відомих особистостей України—розповісти і розіграти момент із її життя від першої особи.

16.06 –“X- factors” закриття табору, конкурс талантів, концерт із використанням вивчених пісень, танців та флешмобу, вручення сертифікатів.

За підсумками кожного тижня визначалася найактивніша та найкраща у представлені проекту команда, яка отримувала диплом переможця.

Кожна група працювала над творчою роботою «Найкращі дні у таборі». На урочистій лінійці, присвяченій закінченню табірної зміни, були нагороджені сертифікатами усі учасники табору і відзначені найбільш активні учні. Життя табору було висвітлено на сторінках місцевої преси.

На базі ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Бубнів з 29.05 по 9.06 вчителем Мужик М.В. був організований мовний табір «Summer Fun», який працював за напрямком «мистецтво». Протягом роботи табору учні брали участь в інтелектуальних іграх, конкурсах малюнків, інсценізації казок, змаганнях із танцю та співу, створювали проекти «Ми всі різні, але нас об’єднує любов до мови», «Я малюю свої враження про табір».

У цей же період на базі ЗОШ І-ІІ ступенів с. Селець також було організовано роботу літнього мовного табору відпочинку з денним перебуванням «English Summer». У таборі відпочивали, навчалися та змагалися 13 учнів. Роботу в таборі забезпечували вчителі англійської мови Головенко О.В. та Крижан В.В. Для розвитку мовленнєвих навичок учнів пропонувалася низка різних за типами, часом та спрямованістю завдань.

План виховної роботи був насичений різноманітними заходами з урахуванням вподобань та віку дітей.

Навчально-виховний процес у таборі організовувався за тематичними днями:  День народження табору, Мистецтво. Живопис, Мистецтво. Музика, Мистецтво. Театр, Україна - моя батьківщина тошо.

У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри із тімбілдінгу навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному. Учні використовували мову як інструмент та мали можливість відчути наскільки вона корисна та гнучка. Літній мовний табір дав можливість дітям весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати пізнавальну інформацію, навчитися новому, та показав дітям, що вивчення мови - це легко і просто.

На базі НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. – дитячий садок » с. Льотниче діяв мовний табір «Friends» в період з 01.06 по 15.06 під керівництвом учителя англійської мови Лещук З.В. У роботі  літнього мовного табору використовуються  різнопланові матеріали. Це аудіо - та відеоматеріали, сюжетні та предметні малюнки, постери, презентації. Вивчалися такі теми:

 “Let’s get acquainted!”

 “ Fasion and style! Disco!”

“Let’s have a rest: going to the forest to picnic!

“The wonderful world of talented children.”

Під час роботи у літньому мовному таборі активізувався вивчений лексичний та граматичний матеріал у ситуаціях, наближених до природних умов спілкування. Учні вивчили вірші, англійські пісні, співали в караоке, ходили у похід до лісу , взяли активну участь у відзначенні Дня захисту дітей, зустрілися та поспілкувалися із волонтером, захистили проект «Healthy Living».

З учнями було проведено тематичні заняття: “Let’s get acquainted!”,  “ Fasion and style! Disco!” ,“Let’s have a rest: going to the forest to picnic!, “The wonderful world of talented children.”

Організація літнього мовного табору привернула увагу до вивчення іноземних мов. Результатом роботи у літньому мовному таборі є підвищення рівня володіння іноземною мовою та загальноосвітнього рівня. Учні зрозуміли, що навчатися можна цікаво, у грі, що вивчений матеріал можна використати у життєвих ситуаціях під час подорожей, спілкуванні, навчанні за кордоном.

Взагалі, життя у таборі дітям запам’ятається надовго, і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день життя у таборі допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути спритними і сміливими, дружніми і чесними, добрими і творчими. Дитячий заклад створив умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд.


 

"Комунікативно-культурологічний підхід 

у викладанні англійської мови через впровадження інноваційних технологій"



 

Умови участі у Форумі педагогічних ідей "УРОК"

Всеукраїнський каталог педагогічних матеріалів «Відкритий урок: розробки, технологій, досвід» та національний освітній інтернет-сайт «Освіта.ua» запрошують всіх освітян України взяти участь у Форумі педагогічних ідей «УРОК» та опублікувати на сторінках каталогу власні матеріали.
Усі учасники форуму отримують на поштову адресу сертифікат про публікацію матеріалу в каталозі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід». Наступний номер каталогу вийде з друку у грудні 2017 року.
Для публікації в каталозі приймаються розробки уроків, позакласних заходів, дидактичні матеріали, статті та інші матеріали вчителів.
Усі матеріали, що надійдуть на форум, будуть депоновані (в каталозі публікується анотація з посиланням на місце розміщення роботи на сайті Освіа
Усі роботи, надіслані авторами для участі у Форумі, розподіляються до відповідних розділів за предметами або за тематикою матеріалу та розміщуються у спеціальному розділі нашого сайту Форум педагогічних ідей "УРОК".
Форум проводиться тільки для передплатників каталогу «Відкритий урок: розробки, технології, досвід».
Для того щоби взяти участь у форумі необхідно надіслати до редакції файл з матеріалом та копію передплатної квитанції за допомогою наступної електронної форми.
Кожному учаснику Форуму звичайною поштою надсилається Сертифікат на публікацію матеріалу в каталозі "Відкритий урок: розробки, технології, досвід».
Для розміщення одного матеріалу на Форумі учаснику необхідно передплатити каталог «Відкритий урок» на 1 місяць (грудень 2017 року). Вартість передплати становить 95,00 грн. Для розміщення на Форумі двох матеріалів, учаснику необхідно передплатити два примірники каталога, трьох матеріалів – 3 примірники і т.д. Без копії передплатної квитанції матеріали на участь у Форумі не приймаються. Автор може надіслати необмежену кількість матеріалів для участі у форумі.
Сертифікати надсилаються протягом п'яти робочих днів із моменту отримання редакцією заяви, матеріалу та передплатної квитанції.

 

St. Valentine’s Day

Щоб цікаво і незвично організувати і провести День святого Валентина англійської мовою для школярів пропонуємо Вам:

 

Інноваційні методики 

формування мотивації учнів до навчання 





 

Педагогічні читання вчителів англійської мови на тему

«Курси підвищення кваліфікації он-лайн—

ефективний метод самоосвіти»

1. Поняття курсів підвищення кваліфікації он-лайн.
2. Ресурси British council. Training courses як ефективний метод самоосвіти вчителів.
3. Роль вебінарів у якісній підготовці до уроків та самовдосконалення педагогічної майстерності .(Ресурси Macmillanukraine)
4. Електронна атестація. Проходження курсів підвищення кваліфікації на онлайн платформі Coursera
5. Розширення світогляду педагога шляхом впровадження світових новітніх технологій запропонованих програмою Futurelearn
6. Дистанційна академія. Переваги дистанційних курсів.

Матеріали педагогічних читань

 Проблемний семінар-практикум

«Формування мотивації учнів до вивчення англійської мови через запровадження комунікативно-культурологічних аспектів навчання»

1. Комунікативно-культорологічний підхід до вивчення іноземної мови
2. Відкритий урок у 2 класі з англійської мови
3. Використання ігрових моментів на уроках як засіб мотивації до вивчення англійської мови


Немає коментарів:

Дописати коментар