Нормативно-правова база


ІНОЗЕМНІ МОВИ

Структура 2019-2020 навчального року

 Методичні рекомендації  

Типові навчальні плани початкової школи, затверджені наказом МОН молодьспорту України від 21 лютого2018 року №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко» і Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б.Шияна; 

Типові навчальні плани для учнів 3-4 класівза Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженого постановоюКМУ від 20 квітня 2011 року № 462 та Типовою освітньою програмою закладівзагальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта), затвердженою наказомМОН України від 20.04.2018 № 405; 

Типові навчальні плани для учнів 5-9 класівза Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти,  затвердженого постановою КМУ від 23 листопада2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньоїосвіти ІІ ступеня (базова середня освіта), яка розроблена на виконання ЗаконуУкраїни «Про освіту» та затверджена наказом МОН України від 20.04.2018 № 408;

Типові навчальні плани для учнів 10-11 класів за Державним стандартомбазової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 таТиповою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня(профільна середня освіта), яка розроблена на виконання Закону України «Проосвіту» і затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 407;

 

Структура 2018-2019 навчального року

 Методичні рекомендації  

Типові навчальні плани початкової школи, затверджені наказом МОН молодьспорту України від 21 лютого2018 року №87 та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко» і Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б.Шияна; 

Типові навчальні плани для учнів 2-4 класівза Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженого постановоюКМУ від 20 квітня 2011 року № 462 та Типовою освітньою програмою закладівзагальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта), затвердженою наказомМОН України від 20.04.2018 № 405; 

Типові навчальні плани для учнів 5-9 класівза Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти,  затвердженого постановою КМУ від 23 листопада2011 року № 1392 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньоїосвіти ІІ ступеня (базова середня освіта), яка розроблена на виконання ЗаконуУкраїни «Про освіту» та затверджена наказом МОН України від 20.04.2018 № 408;

Типові навчальні плани для учнів 10-11 класів за Державним стандартомбазової та повної загальної середньої освіти затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392 таТиповою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня(профільна середня освіта), яка розроблена на виконання Закону України «Проосвіту» і затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 407;

Навчальні програми з іноземних мов 1 клас (2018)

 Навчальні програми з іноземних мов 2-4 класи (2017)

Навчальні програми з іноземних мов 5-9 класи (2017)

Навчальні програми з іноземних мов 10-11 класи (2017)

 

Навчальна програма для ЗНЗ Іноземні мови. 5-9 класи
Наскрізні змістові лінії:

Електронні версії підручників для учнів:





Картинки по запросу фотография програми 

Навчальні програми 2016-17 н.р.

Навчальні програми. Іноземні мови 1-4 класи 

 Навчальні програми. Іноземні мови 5-8 класи

Навчальні програми. Іноземні мови 9 клас

Навчальні програми. Іноземні мови 10-11 класи







Рівні володіння іноземною мовою: глобальна шкала

Згідно із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти існує шість рівнів володіння мовою, які були розроблені Асоціацією Мовних Експертів ALTE (The Association of Language Testers in Europe): інтродуктивний (Breakthrough або А1), середній (Waystage або А2), рубіжний (Threshold або В1), просунутий (Vantage або В2), автономний (Effective Operational Proficiency або С1) і компетентний (Mastery або С2). Вони охоплюють проміжок від базового до практично бездоганного рівня володіння мовою. На них зорієнтовані навчальні посібники з будь-якої європейської мови, довідники, словники, тести.

                                                                      Рівень володіння мовою

Елементарний користувач    
A1    Може розуміти і вживати побутові повсякденні вирази, а також будувати елементарні речення з метою задоволення конкретних потреб. Може відрекомендуватись або представити когось. Може запитувати і відповідати на запитання про деякі деталі особистого життя, про людей, про речі тощо. Може взаємодіяти на простому рівні, якщо співрозмовник говорить повільно і чітко та готовий прийти на допомогу.
A2    Може розуміти ізольовані фрази та широко вживані вирази, необхідні для повсякденного спілкування у сферах особистого побуту, сімейного життя, здійснення покупок, місцевої географії, роботи. Може спілкуватись у простих і звичайних ситуаціях, де потрібен простий і прямий обмін інформацією на знайомі та звичні теми. Може описати простими мовними засобами вигляд свого оточення, найближче середовище і все, що пов’язане зі сферою безпосередніх потреб.

Незалежний користувач   
B1    Може розуміти основний зміст чіткого нормативного мовлення на теми, близькі і часто вживані на роботі, у навчанні, під час дозвілля тощо. Може вирішити більшість проблем під час перебування у країні, мова якої вивчається. Може просто і зв'язано висловитись на знайомі теми або теми особистих інтересів. Може описати досвід, події, сподівання, мрії тощо.
B2    Може розуміти основні ідеї тексту як на конкретну, так і на абстрактну тему, у тому числі й дискусії за фахом. Може вільно спілкуватися з носіями мови. Може чітко, детально висловитись на широке коло тем, виражати свою думку з певної проблеми, наводячи різноманітні аргументи за і проти.

Досвідчений користувач    
C1    Може розуміти широкий спектр достатньо складних та об’ємних текстів і розпізнавати імпліцитне значення. Може висловлюватись швидко і спонтанно без помітних утруднень, пов’язаних з пошуком засобів вираження. Може ефективно і гнучко користуватись мовою у суспільному житті, навчанні та роботі. Може чітко, логічно, детально висловлюватись на складні теми, демонструючи свідоме володіння граматичними структурами, конекторами та зв’язними програмами висловлювання.
C2    Може розуміти без утруднень практично все, що чує або читає. Може вилучити інформацію з різних усних чи письмових джерел, узагальнити її і зробити аргументований виклад у зв’язній формі. Може висловлюватисьспонтанно, дуже швидко і точно, диференціюючи найтонші відтінки смислу у доволі складних ситуаціях.



Картинки по запросу оцінки



Немає коментарів:

Дописати коментар